Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

V kocouřím objetí

Není objetí jako objetí. Navíc patřím k té časti populace, která kreativitě meze neklade. Takže když mě jednoho dne objalo naše čtyřnohé, šedé zvíře, nemohla jsem odolat.

Byla sobota a já jsem jí trávila po docela dlouhé době doma. Většinu času totiž přebývám v Jihomoravském kraji, vinicím nablízku. Nicméně tento příběh nemá s vínem vůbec nic společného, protože hlavní roli v něm opět sehrává náš kocour a jeho šikovné tlapičky. Pokud patříte mezi stálé čtenáře mých kočičích příběhů, víte, že náš kocour je svéhlavé zvíře, které se jen tak od někoho nedá pohladit, pochovat, pomazlit. Bohužel, do kategorie těchto lidí, ne úplně hodných jeho důvěry, spadám bohužel i já. Copak můžu za to, že v mé přítomnosti přišel o zub a ochutnal svoje první brambůrky, které mu způsobily týdenní střevní obtíže? Prostě jsem jen byla v nesprávnou dobu, na nesprávném místě, navíc vždy v kočičí přítomnosti. Bohužel, náš Tomík si všechny tyto nepříjemnosti nejspíš spojil s mojí osobou, takže teď za to platím. Málokdy se nechá pochovat, a když, tak jen od mamky. Přitom slastně přivírá oči a z jeho pohledu lze vyčíst vyzývavý výraz typu "závidíš viď?". O to víc mě překvapilo jeho sobotní počínání. Jak už jsem psala výše, po dlouhé době jsem navštívila naše bydlo. Společně se mnou přijel i kufr plný věcí, které představovaly pro našeho Tomíka naprosto neodolatelné, čichové lákadlo. V kocouří přítomnosti jsem tedy vyndavala z kufru věci, pěkně jednu očichanou, po druhé. Když jsem s tím byla hotová, kocour vyskočil na nedalekou skříň, takže dosahoval výšky, která mi sahala po bradu. S takto nabytého pohledu na svět a hlavně na mě, měl očividně radost, protože mi mohl zpříma pohlédnout do očí. Já se ten jeho oranžový pohled rozhodla akceptovat a přišla jsem blíž. A pak se to stalo. Kocour se mi drápky zachytil do mikiny a vyšplhal mi do náruče. K mému úžasu mě ještě oběma tlapkama objal kolem krku a rozhodl se začít vší silou používat ten malý motůrek v hrdle. Byla jsem tak v šoku, že jsem milého kocoura málem upustila. V této pozici zůstal milostivě ještě následujících patnáct minut. V průběhu tohoto časového intervalu, se nechal odnést do obývacího pokoje, kde mě nakonec s hlasitým vrněním opustil. Musím přiznat, že za tu dobu se jeho váha šesti kil dosti pronesla, takže se mi současně i ulevilo, když se nakonec rozhodl seskočit. No jak je vidět, život je plný drobných překvapení. Z kocouřího objetí mi nakonec zůstalo toto: naprosto chlupatá mikina a pocit, že jsem v kocouřím žebříčku možná o jeden stupeň výš, než jsem si dodnes myslela. Ale nesmím si moc fandit. Kdo ví, co přinese zítřek, navíc už musím končit, slyším něčí laskavý, ale ve skutečnosti velice výrazný tón hlasu. Něco jako "mňau...". Tak zase někdy příště.

Autor: Martina Pinkasová | středa 13.3.2013 16:07 | karma článku: 16,77 | přečteno: 482x
  • Další články autora

Martina Pinkasová

Mám doma živý budíček

Budík může mít mnoho podob a každý ho jistě má. Bez budíku, nelze vstávat. Budík způsobuje první myšlenky na vraždu přístroje, který nás tahá z toho nejhezčího snění. Nicméně můj budík se od toho klasického zcela liší.

24.3.2021 v 17:53 | Karma: 12,18 | Přečteno: 317x | Diskuse| Osobní

Martina Pinkasová

Ranní vstávání

Crrrrrr, zvuk budíku mě nemilosrdně budí ze spánku a vytrhává s hezkého snu. "Zlosyne", proletí mi okamžitě hlavou. Vstávám a jdu budit ostatní. Nový den začal a s ním ono známé "Honem, ať to stihneme".

30.4.2019 v 13:28 | Karma: 10,79 | Přečteno: 364x | Diskuse| Osobní

Martina Pinkasová

Kulička šedivých chlupů

Byla to malá, šedivá kulička, ze které vykukovaly čtyři, k tělu nepoměrně dlouhé nožičky. Přesně tohle byl můj první dojem, když jsem spatřila našeho nového člena domácnosti. Vítej doma, Alíku.

30.4.2019 v 12:23 | Karma: 13,44 | Přečteno: 360x | Diskuse| Ostatní

Martina Pinkasová

Fenomén single

Kolem nás existuje celá řada lidí, která žije tzv. „single“. Je to jejich svobodné rozhodnutí? Nebo je k tomu donutily okolnosti? A jaké výhody tento způsob života přináší?

3.3.2017 v 14:54 | Karma: 16,29 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Ona

Martina Pinkasová

Děti bez hranic

Trendem současnosti je tzv. liberální výchova. Dítě se stává partnerem hodným diskuse, navzdory faktu, že jsou mu pouhé tři roky. Kam se poděl rozumný přístup k našim dětem a proč se vytrácí tzv rodičovské vzory?

16.2.2017 v 12:42 | Karma: 21,54 | Přečteno: 912x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 697x
Píšu ráda, často i méně často a hlavně pro radost. Psaní je pro mě relax, který se skládá z počítače, kávy a něčeho na zub. 

 

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy