Diskuse

Den s tchýní

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

A víte co je ještě horší? Když úplně stejné (a bohužel odjakživa) je to s vaší matkou...

0 0
možnosti
JB

Nebo jinak - tchýně a tchán by neměli při požehnání před svatbou vyslovit - přijímáme tě za dceru. Protože jako jejich dcera, ba ani jako jejich ostatní snachy se opravdu necítím...

0 0
možnosti
JN

Pobavilo, ode mě karma. Byť všechny tchýně nepochybně nejsou stejně zlé. :-)

0 0
možnosti
VS

Já jsem měla skvělou tchýni a doufám, že sama jako tchýně nejsem snad tak hrozná. Mám výbornou snachu a jsem za ni vděčná.

1 0
možnosti
VF

Když není o čem psát, tchýně se vždy najde.

(Jsem tchyně.)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS