Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jedna historky, stará více než půl století: Šli jsme s naší třídní do kina (večer, nikoliv školní představení). Na film nepřístupný. Polovina studentů byla v té době nezletilých. Všichni jsme prošli - s výjimkou třídní (tehdy tak třicetileté), která šla poslední. Také to musela vyřešit občankou.

1 0
možnosti

Jo, tak přesně totéž se stalo mně, když naše dcera slavila patnáctiny. Vzali jsme ji do jednoho hudebního klubu, a kdo musel ukázat občanku? Já, samozřejmě.

0 0
možnosti
Foto

Také se mi to nedávno stalo... Na otázku, zda mi bylo 18, jsem vyprskla smíchy, že před 11 lety. Paní sklaplo a žádnou občanku už nechtěla. Tahle historka pobavila v práci snad všechny. Ta představa, že dotyčná přijde využít naše služby!;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Mně se to naposled stalo v sedmatřiceti....;-D

1 0
možnosti

J84a51n 94F45r95o13l74í91k

25. 3. 2013 15:33

Žádná baba v kase hypersuper nemá právo mě legitimovat. Nesmíte se hned připokakat.;-)

3 1
možnosti

Nemá. Je však   p o v i n n a    neprodat alkohol osobě mladší 18 let (§ 12, pís. a/ zákona 379/2005 Sb.).   Takže jedinou chybu, kterou 'ta baba' (jak víte, že baba?) udělala:  měla odmítnout prodat alkohol, neb se domnívá, že kupující je mladší 18 let.  A nechat autorku, aby sama nabídla jako důkaz občanku.  Vyšlo by to nastejno. (Ovšem vy byste nenašel důvod zanadávat na 'babu'.)

1 0
možnosti

Je to už delší dobu, co jsme s přítelem a jeho bratrem kupovali taky nějaké víno (jako dárek k narozeninám). A i když nám už taky bylo pár let přes 20, pokladní požádala o občanku. Paradoxně jí ji ukázal ten nejmladší z nás. ;-D 

Ale na druhou stranu - pokud takto žádá každého zákazníka, tak je to vlastně dobře.

4 0
možnosti
Foto

Nemá k tomu pokladní právo a porušuje tím zákon na ochranu osobních údajů. Nemá žádné právo si číst údaje v občanském průkazu.

0 2
možnosti
Foto

Docela pěkně píšete. Chválím Vás. R^

(Co bych za to dal, kdyby paní pokladní dnes od mne dnes chtěla občanku. Šedý vous a řídký vlas je jasnější, než občanka.)

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS